- Dette arrangement har allerede funnet sted.
Workshop 1 og 2 – Den digitale salgsprosessen
Den digitale salgsprosessen
Hvor skal man starte med markedsføring i digitale kanaler? Mulighetene er mange, men skaper også mange fallgruver.
Målet med dette kursprogrammet er at vi skal gi deg en forståelse for hvordan du kan finne, nå, og skape en relasjon til kundene dine digitalt på en effektiv måte.
Sammen skal vi steg for steg gå igjennom hvordan vi best kommer i gang, og utforske hvilke muligheter det er for deg i de ulike digitale kanalene og hvordan du kan finne en god salgsprosess for dine kunder, digitalt.
Vi gleder oss! Kommer du?
Påmeldingsfrist – 16. mars
DIGITAL WORKSHOP 1 | Torsdag 17. mars kl. 08:00 – 10:00
Dette kurset vil hjelpe deg å:
- Lære mer om de digitale kanalene
- Markedsføringsteknikker som er vanlig å bruke
- Hvordan tiltrekke seg kunder og skaffe deres oppmerksomhet
Slik du vil få mest ut av workshopen
- Det vil være gode muligheter til å komme med spørsmål eller kommentarer og vi vil legge inn tid til å diskutere problemstillinger dere sitter med i deres hverdag.
- Det er slik du vil få mest ut av workshopen; gjennom aktiv deltagelse og tett veiledning.
- I etterkant av WORKSHOP DEL 1, vil du bli kontaktet for en én-til-én-sesjon med foredragsholderne.
Sammen går vi igjennom din nå-situasjon og sørger for at du har alt på plass for å faktisk kunne komme i gang:
– Har du satt opp systemene dine korrekt?
– Står du fast et spesielt sted og trenger ekstra veiledning?
– Eller ønsker du bare å sparre?
Du vil møte foredragsholderne som daglig jobber med digital markedsføring og har hjulpet bedrifter som deg i over 10 år. De gleder seg til å dele sin erfaring med deg.
PRIS WORKSHOP 1:
- GRATIS
- Lenke blir sendt etter påmelding
—
DIGITAL WORKSHOP 2 | Onsdag 6. april kl. 08:00 – 10:00
Den digitale salgsprosessen – teori satt ut i praksis gjennom erfaring fra én-til-én-møter
Max 15 bedrifter
Vi vet alle at markedsføring er viktig og at det fungerer, men hvorfor fungerer det? Og hvorfor fungerer det ikke?
Nå er det på tide å sette sammen teoriene og tankene til en fullverdig markedsplan.
I workshop 2 skal vi sammen sette opp og vurdere markedskampanjer, deres painpoints og caser i praksis.
- Hvilke budskap og teknikker skal vi satse på?
- Hvordan nådde kampanjen de målene som ble satt?
- Og viktigst av alt, hvor presser skoen for å drive videre vekst for din bedrift?
Innhold/program:
- Rask oppfriskning fra workshop del 1
- Oppsummering av nåsituasjon og fellesnevnere for deltagerne som vi har lært fra én til én sesjonene
- Vi vil se på metoden som ligger bak den digitale markedsføringen som vil kunne øke salget for din bedrift
- Gjennomgang av verktøy og prosesser som skal brukes for den praktiske delen. Hvordan sette ting opp steg for steg
- Sette SMARTE mål for kampanjene
- Drøfte løsninger og diskutere caser fra deltagere etter erfaringer fra gjennomgangene én til én.
PRIS WORKSHOP 2:
- kr 600,- (inkl mva) for medlemmer/målbedrifter i Hallingdal Næringshage
- kr 1100,- (inkl mva) for andre bedrifter
- Lenke blir sendt etter påmelding
—
OM KURSPROGRAMMET:
Hallingdal Næringshage samarbeider med Kimen Til Vekst som gjør at flere bedrifter kan få mulighet til å heve sin digitale kompetanse.
Kurset har verdi på ca. 25.000kr som i sin helhet blir dekket av Kimen Til Vekst og Hallingdal Næringshage.