Laster Arrangementer
  • Dette arrangement har allerede funnet sted.

Digital markedsføring mot 2024

Få oversikten over de viktigste kanalene og tiltakene i sosiale medier på én konsentrert kursdag

For de aller fleste bedrifter vil digitale kanaler være en helt sentral komponent i både kommunikasjon og markedsføring. I dette oppdaterte og konsentrerte kurset får du alle høydepunktene innenfor digital markedsføring på èn dag. Du lærer også om de nyeste trendene og teknikkene som påvirker hvordan en virksomhet kan og bør fremstå i digitale flater nå.

TID/STED:
Mandag 13. november – kl. 08.30-15.30
Pers Hotell på Gol
PRIS PR PERSON:
Kr 1500,-  |   Medlemmer og målbedrifter i Hallingdal Næringshage
Kr 2000,-  |   For bedrifter og andre som ikke er medlem i Hallingdal Næringshage
KURSHOLDER:
Nina Furu i KnowHouse AS

PÅMELDING HER

PÅMELDINGSFRIST: 9. november

HVEM PASSER KURSET FOR?
Alle som ønsker en rask oversikt over de viktigste markedsføringskanalene på nett og hvordan de benyttes.

LÆRINGSMÅL:

Etter kurset skal du vite hvordan digitale kanaler kan bidra til å forbedre både markedsføring og salg i din virksomhet.

Kurset dekker blant annet:

Markedsføring mot 2024

  • Trender, statistikk og innsikt
  • Kjøpsprosessen og kundereisen
  • Hva er de viktigste kanalene og tiltakene?
  • Hvordan AI (kunstig intelligens) nå gjør markedsføringsjobben enklere
  • Organiske og betalte tiltak – likheter og forskjeller

Synlighet på Google

  • Når kan du få gratis synlighet, og når bør du bruke betalt annonsering?
  • Grunnprinsippene for søkemotoroptimalisering (SEO)
  • Hvordan lage nettsider og innhold som Google elsker
  • Dette må du vite om betalt annonsering på Google
  • Hvorfor Google Ads er nettets mest lønnsomme betalte kanal

LUNSJ

 

Markedsføring i sosiale medier

  • Hvilke kanaler bør du være til stede i?
  • Facebook og Instagram – “motoren” i SoMe-annonseringen
  • Business-to-business-kommunikasjon på LinkedIn
  • TikTok og unge målgrupper
  • Bruk av redaksjonsplaner og dashbord

 

Dialogmarkedsføring og salg

  • Markedsføring med e-post og SMS
  • Dette må en salgsutløsende e-post inneholde
  • Smart bruk av marketing automation
  • Kundereisen og nettsiden
  • 5 ting du må ha for å gjøre digitale flater til en “salgsmaskin”

Datadrevet markedsføring og forbedringer

  • Det digitale økosystemet
  • Hvilke nøkkeltall bør du følge med på i forskjellige kanaler?
  • Hvordan jobbe med stadig forbedring av resultatene
  • Google Analytics og andre måleverktøy
  • Hvordan få mest mulig ut av innsatsen

Ekstra ressurser som følger med dette kurset:

  • Presentasjonen fra kurset
  • Sjekkliste for søkemotoroptimalisering
  • Sjekklister for markedsføring på Facebook og Instagram
  • Liste med lenker til nyttige ressurser og verktøy
Sikre deg en plass på dette særdeles matnyttige kurset i dag!
* * *
Dette kursprogrammet gjennomføres i samarbeid med Kimen Til Vekst og Hallingdal Næringshage.
Kursprogrammet har en markedsverdi på ca kr 15.000,-.

 

Når

Dato:
13.11.23
Tid:
09:00 - 15:30

Hvor

Pers Hotell
Sentrumsvegen 72
3550 Gol

+ Google-kart

Other

Kategorinavn
dagsKurs
Skroll til toppen