- Dette arrangement har allerede funnet sted.
Den digitale salgsprosessen – Alt du trenger å vite for å komme i gang
OM PROGRAMMET:
I samarbeid med Kimen Til Vekst har vi gleden av å kunne invitere bedrifter i Hallingdal med på et gratis kompetanseprogram som skal hjelpe bedrifter med den digitale salgsprosessen.
—
WORKSHOP DEL 1
Den digitale salgsprosessen – Alt du trenger å vite for å komme i gang
Det er ikke lett å vite om man gjør alle de tingene man burde gjøre eller ikke burde gjøre i dagens medielandskap. Mulighetene er mange, men skaper også mange fallgruver. Målet med dette programmet er at vi skal kartlegge de mest effektive teknikkene og kanalene innen digital markedsføring. Sammen skal vi steg for steg gå igjennom hvordan vi best kommer i gang, og hvordan du kan finne din salgsprosess for dine kunder, digitalt. Vi gleder oss!
Dette delen vil hjelpe deg å:
- Forstå makro-trendene som påvirker kundene dine
- Lære viktige verktøy og fremgangsmåter for å hjelpe deg med å utvikle dine digitale evner
- Hvordan gripe mulighetene og etablere rutinene som vil bidra til å øke konkurransefortrinnet til din bedrift
Meld deg på i dag da det er begrenset med plasser.
Kurset er gratis og det gjennomføres i Teams.
Du vil få tilsendt lenke på e-post.
—
WORKSHOP DEL 2
Den digitale salgsprosessen – Teori satt ut i praksis
Tirsdag 28. september kl. 08.30-10.30
Egen påmelding kommer da det er begrenset med plasser.
Vi vet alle at markedsføring er viktig og at det fungerer, men hvorfor fungerer det?
Og hvorfor fungerer det ikke?
Nå er det på tide å sette sammen teoriene og tankene til en fullverdig markedsplan. I dette kurset skal vi sammen sette opp og vurdere markedskampanjer i praksis. Hvilke budskap og teknikker skal vi satse på? Hvordan skal dette analyseres? Og viktigst av alt, hvor presser skoen for å drive videre vekst for din bedrift?
Denne delen vil handle om:
- Rask oppfriskning fra workshop del 1
- Gjennomgang av verktøy og prosesser som skal brukes for den praktiske delen.
- Hvordan sette ting opp steg for steg.
- Sette SMARTE mål for kampanjene
- Drøfte løsninger og diskutere caser fra deltagere.
—
Les mer om: SAMARBEID KIMEN TIL VEKST OG HALLINGDAL NÆRINGSHAGE
Les mer om: KIMEN TIL VEKST